maandag 19 november 2007

zondag 18 november 2007 : TT Torhout

Een “triootje”, een stukske door Nick, Bruno en Rudy …

Mij geamuseerd, maar wel goed afgezien...

Den tocht... Schitterende bepijling, goede bevoorrading, schoon uitgepijld, schoon parcours voor de streek... en leuk gezelschap... Ook den après was goed... Merci voor den drank hé Siegfried...

De benen zijn niet meer wat ze pakweg 2 maand geleden waren.

Soit, mij niet geforceerd, maar de force werd wel gevoerd door Pascal en Rudy... Ik kon nog aanklampen, maar een tiental km van het einde was het aanklampen gedaan... Ik was gekraakt...

 Morgen mijnen hometrainer van bij onze pa weer halen en op 't gemak kilometers bollen hier thuis om de fysiek en de benen weer op een hoger niveau te tillen... Da samen met nog wa te gaan lopen moet toch lukken hoop ik...

Eén lichtpunt... nen echt goeien band gevonden... De Schwalbe Black Shark Mud! Nen 1.5, maar schitterend hoe die door de modder snijdt en alles er weer direct af valt!

Door Nick

Proficiat aan Lichteveldenare en Katrien en hun bikematen voor de goeie organisatie van hun vtt in de mooie streek rond Torhout en Wijnendale.

Deze morgen vertrokken in torhout in vriestemperaturen met 5 steenbakkers: Nick, Dingo, Rhumboy uit Oostrozebeke, Moonrider en ikke.

Ik heb mij vandaag zeer goed geamuseerd en de talrijke off-road stukken en boerewegelingen waren zeer tof en afwisselend.

Ook jeneverstand in de bevoorrading voor de liefhebbers was groot succes bij die koude.

Door wekelijks te rijden voel ik mij verbeteren en dan nog een aangename après had in steenbakkersgezelschap en voldaan naar huis.

Door Bruno

Heb ook echt genoten van deze tt in een schitterende organisatie van Siegfried, Katrien, Rudy en het ganse TOF-team!! Een nooit vervelend en zeker afwisselend parcour met één goede bevoorading.

Je ondervind dat ze hier écht gezocht hebben om er zoveel mogelijk off-road in te steken,duidelijke bepijling,warme douches en koude leffe en dit dan nog eens in een leutig gezelschap!!

Da kan nie missen dat ik pas om 15u thuis was. Heb wel nog eerst Rhumboy afgekieperd aan zijn deure trouwens...bedankt voor het gezelschap onderweg!!

Door Rudy

0 reacties: