dinsdag 25 september 2007

zaterdag 22 september 2007 TT Ingelmunster

Voor ene keer een mengeling van de verschillende verslagen door een paar Steenbakkers die het voorbije weekend in Ingelmunster reden :

Steenbakker "uit de lappenmand" Rudy aka Dark Dingo

Awel...mijn eerste tt in drie maanden is een feit en deugd dat da deed!! Op 't gemakske van bij mij thuis vertrokken naar ingelmunster en daar dan vertrokken met pascal en jan!!
Heb mij ingeschreven voor de 40km maar bij thuiskomst had ik er toch 56,wat nie slecht is voor iemand die bijna 3 maand in de lappenmand lag!!

Over het gemiddelde ga ik het nie hebben ,die fysiek en wa meer snelheid komt wel weer terug !!
Ge moogt mij van nu voort terug verwachten op de tt's!!

Steenbakker "ik kan niet zwijgen van de vrouwen" Bruno aka Bruno

Ikke dan gisteren aangezet in Ingelmunster en werd meteen al uitgenodigd door marino coopman - voorzitter van de brigandbikers om eind oktober mee te rijden met de brigandbikersherfstvtt. Omdat hij ook schilder-behanger is en dus een collega is van mij ga ik da niet vergeten.

Omdat ik tijd had heb ik de 65 afgejeesd op eigen tempo en plots stak er mij een over op een technisch moeilijk singelparkoer en hij viel op zijn bakkes in een put door een boomwortel met gevolg een bloedende lip en kon nog juist beeld geven zonder klank. Da was in da bos rechts van de brug naar ingelmunster centrum.

Over het algemeen mooie mtb tocht,de mooiste stukken in de toer van 65 km met veel off-road langs de linker kant van tkanaal en dan ooigembos langs de rechterkant da zeker een aanrader is.

Ik heb de fast zien jeessen aan een moordende snelheid door da bos,ongelooflijk,hij rijd gemiddeld 40km/u.

Dan op de après nog zware verhalen hoort van voltman die keizer ga worden van de mtb ,en over zijn rit in verviers met de meeste hoogmeters en stijgprocenten en ze hebben hem na die rit moeten op een stoel zetten en volgieten met coka.


Steenbakker "ik wordt soms verward met een andere Pascal, en wordt daardoor soms 's morgens vroeg uit mijn bed gebeld" Pascal aka Rhumboy

Schitterende tocht gereden gisteren samen met de Rudy. Die eindelijk terug op de fiets kon. Er zaten een paar nieuwe stukken in in vergelijking met vorig jaar. Chapeau voor Dingo om na zo een lange periode stil al terug zo goed mee te kunnen en als extratje nog eens het crossparcour en Ooigembos mee te pikken. Zal niet lang duren en hij cross weer als een gezonde hond door de velden.

0 reacties: