donderdag 12 maart 2009

zaterdag 31 januari 2009 : TT Sijsele

Zondag waren er nochtans mooie ritten, maar omdat ik met 'volk' zat, nog maar eens besloten om een zaterdagrit mee te pikken !
Om 7.30U kwam Ricardo mij afhalen ( de fokkiepok stond klaar )
De bike opladen en hup, wijle weg. Tegen 8.30U kwamen we ter plaaste aan alwaar we direkt op onzen 'Kommil' botsten.
Na evetjes wachten op Siegfried ( 't was een klein beetje laat geworden ) konden we zo tegen 8.50U vertrekken.

't Was lang geleden da'k nog in die streek gereden had, en eerlijk gezegd, ik verwachte er niet zo veel van
Maar eerlijkheid gebied mij te zeggen : ik was verkeerd
De tocht zat mooi in elkaar : het was een mooie mix van dreven, single tracks in de boskes, trainingsparcours van de plaatselijke 'Stefan Everts', Oedelemberg en vooral domein Ryckevelde waar we zo'n 7 à 8 Km in vertoefden; heerlijk biken in zo'n weertje in de bossen ...........;;

We waren dus met vieren gestart : Ricardo, Kommil, Siegfreid en ikke.
Het duurde eventjes voor Siegfried erdoor kwam, hij stak het eerst op zijn remmen wij wisten al beter , maar toen er een weidedoorsteek aan te pas kwam was hij helemaal weer de oude
Na 22Km passeerden we de enige BV, waar vanalles te verkrijgen was
Op zo'n vlakke parcours kun je eventjes je conditie testen ( die was nie zo tip top de laatse weken ) had het al eventjes gedaan op een lang stuk oude spoorweg ' met de wind vanachter' en toen haalde ik vlot de 35Km/u ........
Na de BV stak ik een tandje bij en Ricardo en Kommil besloten elkaar verder gezelschap te houden, terwijl Siegfried mij nog net kon bijbenen
Toen we de laatste kilometers enkele lange dreven tegen de wind in moesten nemen besloot Siegfried ne keer zijnen 'turbo' te testen; en 'k moe zeggen dat hij wreed goe werkt ik ben dan maar op gewone 'paardekracht' doorgereden

Nu, eind goe, 'algoet' , 'k was content van de rit , en met mijn conditie gaat het de goede kant uit ......... dus meer moet dat niet zijn

Na de rit nog met z'n vieren nen toffen aprés gehouden, waar sommigen zelfs suiker bij de Leffe nemen

Bedankt Sijsele voor de toffe voormiddag

Gr,
Casper


PS : ben nog altijd benieuwd van wie die witte Kangoo is ??????????

0 reacties: