zondag 24 juni 2007

17.06.2007 : TT Kluisbergen

Den dag begon zeer vroeg voor mij na amper 4 uurkes slaap (gelukkig had ik al mijn mtb kleren aan). Alles lag al klaar maar moest nog achter ontbijt gaan voor madam waardoor ik niet kon mee rijden met john en co, weer een afspraak die de lucht in ging eenmaal op de kluis werd ik zelfs niet opgejaagd. Ik stond daar al in schuim en zweet maar ge kon dat niet zien want het was tussen mijn vore ... En we zijn vertrokken.
Den TT begon slecht voor Iceman kettingbreuk, die nog rap hersteld was. Alles liep vlot voor mij tot na de eerst bevoorrading. Ik begon pijn in mijne binnekant knie en onderrug te voelen en dat zal waarschijnlijk liggen aan de fiets liggen waar ik me reed. Daar zag ik de rest alsmaar verder en verder weg rijden van mij totdat iedereen foetsie was.

Uiteindelijk op eigen tempo verder gereden, maar kwaad was geschied den Bruno en Rik nog opgeraapt en bijgebleven tot op een paar km van het einde, dan nog eens alles uit de kast gehaald en daar zag ik de zerogirl staan, dat blikje vacuum gezogen en vlug naar de aprés want mijn benen gingen ontploffen, ik kon er bijna niet meer op staan. Ik was vergeten dat ik nog naar huis moest rijden ook ...
Nog ne toffe babelgehad met "ben zijne naam kwijt", Katrien20, Dingo, Moonie, Rik en Brunoo. Dan huiswaarts gereden fietske gekuist, gegeten, badje, zetel en lichtje uit.

Heb mij goed geamuseerd , ja het was al een tijdje geleden dat ik nog ne keer met de club ben meegegaan en telkens dat ik dan ne keer kan meegaan heb ik spijt dat ik niet eerder kon want tes toch zo een leuke bende !
door Koen aka The Beast

0 reacties: