woensdag 8 augustus 2007

vrijdag 3 augustus : avond TT Vlezenbeek

Vrijdag avond... stipt om 20.00 vertrokken samen met lucky22 en zijn vrouwke (van MTB forum) voor een heel gezellig tochtje. zo leek het toch... man man man... Ik heb afgezien... Vanaf de eerste m was het off-road en lucky had er zin in... (marijke trouwens ook...).

De eerste 10 km heb ik met lucky accordeon gereden... wat heel onverstandig bleek te zijn... De eerste zware helling moest ik marijke al laten gaan... Geen schande bleek later, want zij was ooit tweede in een chronorit bergop... Echt een eerste mooi gedeelte met veel off-road er in... En soms geen gewone off-road. Korte knikken bergop, zware korte stukken bergaf.. heel veel
variatie...

Ik was blij dat we aan de bevoorrading waren, net voor het donker werd. Ongeveer op 17 km weliswaar in de serres van een tuincentrum... heel origineel. Wat we juist daarvoor voor de wielen kregen was ook niet mis. Marijke en ik kregen krampen in de benen dat het niet te doen was. Afstappen was de enige boodschap... mooi mooi mooi...

Terug uit de serre vertrokken kregen we nog een prachtige rondleiding op het domein van het centrum. Vanaf dan was het lichten uit en spots aan... Mijn hartje bleek positief sneller te slaan en de adrenaline gierde door de aderen. Blijkt dat ik toch een nachtbeest moest zijn. Op een gegeven moment waanden we ons in de jungle ...
Rond 22.50 waren we terug op checkpoint startlocation en hebben we daar nog 2 lindemanskes in ons kas gesmeten.
Rond 24.00 lag ik in bedje

Enige minpuntjes:
bepijling kon beter
stukken met weerszijden prikkeldraad waren heel gevaarlijk...

Ik vrees dat dit een hele zware en gevaarlijke tocht was om volledig in hetdonker te rijden.

Door Jimmy

0 reacties: