zondag 13 januari 2008

zondag 13 januari 2008 : TT Kemmel

Gisteren, omdat de weergoden goed gezind waren, dan toch maar den groten toer gereden. Eerst nog de anderer Steenbakkers gevolgd tot eerste bevoorrading en met het zwaarder worden van parkoer verder gereden op eigen tempo.

Eens de Catsberg in zicht was de grote meute mtbers sterk uitgedund. De meesten sloegen af aan de 45 km en zagen de klim naar de Cats niet meer zitten.

Ik had mij wel wat voorzien en had genoeg sportdrank in mijne camelzak zodat mijn batterij nog niet plat was. Dan de Cats omhoog en off-road naar beneden. Dan naar het dorp en van den achterkant van de Cats terug naar boven met als toetje nog een steile klim naar "catsbergkerkhof". Dan terug gereden naar de Zwarte Berg.

Tussen de Zwarte berg en Kemmel werd ik voorbijgestoken door Wouter en Berre. Ik dacht dat die al lang bij den arrivé waren. Hebben blijkbaar wat tijd verloren door panne. De pad van Steven 2 kapot en klein probleem aan de bike van Wouter.

Dan nog de moeilijke klim gedaan van de Kemmel in de mate dat het mogelijk was en om 12u45 terug in zaal Lockedyze.

Daar nog een gedronken met Berre en Wouter en kontent naar huis. Goeie vtt en beter uitgepijld dan vorig jaar. In elk geval genoeg off-road. Verstand op nul en blijven duwen.

Ik ben ook niet voor die kiptoestanden op bevoorradingen, trouwens gevaarlijk voor een salmonella bakterie met alle gevolgen. Een beter alternatief dan kip en bbq toestanden, bv. een gratis drank op aprés.

Door Bruno

0 reacties: