woensdag 26 november 2008

zaterdag 1 november 2008 TT : Ruiselede

En ik naar ruiselede geweest uiteraard alleen door het slechte weer maar omdat ik wat vermoeid was na een zware werkweek mijn startuur wat aangepast en daar ter plaatse gestart om 11u30 bij droog weer. Het was een vt met een grote aan en afloop van asfalt maar het kwam toch beregoed in de bossen van wingene en omstreken.
Na bevoorrading terug watergieten en dan maar besloten het parkoer van de 30 km aan te houden. Dan nog een van 48jaar kunnen oversteken die mij een lesje ging leren in een off-road strook. Da heeft toch een goed gevoel dat men voelt dat de fysiek niet achterruit gaat. En zo dit weekend ook mijne sport had.
Dan nog ene mtber gezien van de weretrekkers uit aarsele die ook naar moen gaat komen.
Mij goed geamuseerd.
Tot een volgende.
gr bruno

Door Bruno

Ik was toch ter plaatse voor de 15km met Sander.
Gelukkig bleef het overwegend droog, maar het was toch van het goede te veel.
Voor Sander waren de km geen probleem maar de combinatie van vochtig -en koud weer waren iets anders. De modderige off-road stukken heeft hij echter wel goed doorstaan, een toekomstige steenbakker????
Toch een trotse vader dat hij deze tocht heeft doorstaan.
De vrouw heeft ook wel een mooie bijdrage bij deze

Door Andy

0 reacties: